Komment

2010.11.02. 12:08

kaptunk egy érdekes kommentet, amit ezúton meg is osztanánk a kedves Olvasókkal. Igazságtartalmát nem vitatjuk, a történet mindenesetre érdekes. Mielőtt bármit hozzáfűznénk (pedig fogunk), kérjük a kommentelőt, írjon részleteket is (nem mintha ez nem lenne elég, sőt...)!

 

Tisztelt Szerkesztők kedves olvasók!
sajnos az isten tisztelet Feldebrőn meg van hiusitva mert Kelemen JKózsef Polgármester és a testülete pénzt kér azért hogy a Müv házban tarthasuk az isten tiszteletet. De egyébbként nem tehetné meg mert az Istentisztelet a Cigány kisebbségi önkormányzat prograjának keretében müködik igy ingyen bérmentve engedélyeznie kellene.nem érttem mért haragszik a polgár mester a választások előtt még mosojgott mindenkire cseles mi?

Szerintem nem is az a lényeg, hogy megteheti-e vagy sem, hanem a gesztus. Vallási vagy kisebbségi célra tehát fizetős a Kultúrház. Okát azért sem értem, mert nem hiszem, hogy a hiányt/adósságot ezzel lehetne lefaragni. Elgondolkodtató, hogy lehet-e/érdemes-e bármit szervezni? A hely adott volna, no de így...

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr142415738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bojgo10 2010.11.02. 18:37:45

Na de azért nekem is vannak meg lepetéseim mert a Kisebbségi Önkormányzatot akadályoztatja a programban. Nem tetszik neki hogy Debrőn megént van CKÖ, de ez az ő baja én már léptem az ügyben de ha egy kicsit foglalkoznának a törvénnyel akkor tudnák hogy nem akadályoztathatja a CKÖ - t egyéb ként Kelemen is VALÁSOS embernek valja magát ezek után mit gondoltok?

Szőcsi Lajos CKÖ elnök
süti beállítások módosítása