komment kommentje

2010.11.12. 17:34

 az előzőekben kiírt kommentek tartalmával egyetértünk. annyit fűznék hozzá, hogy a pálinkafőzdét a fiataloknak is felajánlhatták volna. nem hiszem, hogy a kisebbség az egyetlen olyan csoport Debrőn, akik nem tudnak hová menni. a Kultúrházban korábban a rezsi fejében tarthattunk rendezvényeket, most, hogy bérleti díjas lett, nem hiszem, hogy az "alulról" jövő kezdeményezések túl gyakran fogják igénybe venni a helyiséget. eddig sem volt kihasználva, ezután még kevésbé lesz (leszámítva az árusokat, akik miatt tényleg érdemes fenntartani).

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr212444117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bojgo10 2010.11.12. 22:54:10

Köszönöm az előttem hozzászólónak nagyon jól látja a helyzetet de én nem vagyok az a típus aki könnyen megadja magát. Sokan örülnek a mai napnak mert a Média nem bírt a mai napon jelen lenni de úgy néz ki hogy, a napokban be pótolják a ki maradást. nem félek attól hogy nem érek célt én csak a törvény adta lehetőséget akarom meg kapni semmi mást. Egyébkén az Önkormányzati Miniszter felé is jeleztem a Tel. Önkormányzat hozzá állását. én úgy gondolom hogy elégvolt már a hatalom vágyók kisded játékaiból mindent el követek hogy ne Csóucseszkú ként uralja néhány ember a Falu lakosait. főként a romákat. Én hajlandó vagyok kompromíszumot kötni a Polgármesterrel

bojgo10 2010.11.12. 22:57:57

További fejlemények egyébként a jövő héten várhatók. mert a segítséget nyújtó Állami szervek a jövőhét folyamán lépéseket tesznek.
Szőcsi Lajos CKÖ elnök

canon00 2010.11.15. 19:00:21

Éljen Feldebrő!:)
Szerencsétlen

Marci28 2010.11.15. 21:52:39

Emberek !Nem történik semmi ebben a faluban?Az egész blog a CKÖ vezetőről szól!Kicsit uncsi már.
süti beállítások módosítása