komment

2010.11.24. 13:24

 az ember már 4 napra sem mehet el úgy, hogy ne történjen valami... ma ültem először a gép elé és döbbenten láttam a kommenteket és tavig postját. szerintem kicsit túlzóak, de mindegy. most közölnék még egy kommentet (amit nem szerettem volna, de a szokás nagy úr).

Mirkóczi Ádám:  

Tudod mit!? Vedd úgy, hogy nem írtam semmit. Nem volt szándékom kihasználni a debro.blog.hu félelmetes reklámhatását, csak bátorkodtam azt gondolni, esetleg lenne akit érdekel. Mivel eme "barátságos" kiemelésed jól "helyre tett", meghajlom előtted: inkább töröld az egészet!

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr272470172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása