Vélemény a vitáról

2010.12.13. 19:27

 Ha mindenkit feljelentünk, aki rasszista megjegyzést tesz, ki marad a faluban? Tocqueville az írja, hogy a demokrácia a többség zsarnoksága  a kisebbség felett, de ez akár fordítva is igaz lehet. Virág István elmondta a véleményét, és ehhez joga van. Akárcsak bárki másnak. Ezt magánemberként mondhatta, ezért kár belekeverni ebbe azt a tényt, hogy képviselő. A közszerepléssel együtt jár az is, hogy az embernek mindig, minden körülményben igazodnia kell az elvárásokhoz, de azért nem hibáztatnék senkit, mert véleményt formál. Normális közösségben az ilyetén dolgokat megbeszélik, vitáznak, konszenzusra jutnak. Nem támogatom a vitás dolgok feljelentéssel történő rendezését. Eddig is eleget nevettek rajtunk a szomszédaink, nem kell továbbra is hülyét csinálnunk magunkból. Főleg hogy nekem inkább politikai húzásnak tűnik a dolog. Így is le lehet számolni az ellenzékkel...

Személy szerint két dolgot javaslok:

1) Ha bárkit lemagyaroznak vagy leparasztoznak buszon, boltban, bárhol, tegyen feljelentést, mert a rasszizmus fordítva is működik. (A szükséges jogi hátteret a blog biztosítani fogja.)

2) Amennyiben Virág Istvánt le akarják váltani rasszizmus miatt, gyűjtsünk aláírást a maradása mellett! Ne engedjük a kisebbség zsarnokságát a többség felett! (Legyen az etnikai eredetű, vagy a falu politikai életében jelenlévő, csekély hatalmú, mégis uralkodni vágyó, oligarchikus rendszer.)

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr132513213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bojgo11 2010.12.13. 22:15:18

Kedves Barátom!
én el hiszem hogy te ojan okos vagy egyébként tudom kivagy és pont neked nem kéne ijen oldalról meg közeliteni a történteket. Adhat a Blog jogi védelmet a kis okos védencednek de vajon az én helyemben te mit tennél? hagynád hogy igy le alázanak és azzal foglakoznának hogy te mit csinálsz a hétköznapi életben? hát nem hiszem. A kisebbség nem zsarnokoskodik csak meg védi magát egy olyan embertől aki azt hiszi hogy ő-a Király és csak ő lehet a leg okosabb. nem én kezdtem és nem én ordibáltam a kocsmába egy másik emberel hogyx mien jogon foglalkozik a cigányokkal mert hogy ő- ki fog innen minden cigányt paterolni ki ez az ember? ilyen bátor? vagy az agyára ment hogy képviselő lett.Egyébként te ismersz én még soha nem parasztoztam le senkit és soha nem érdekelt hogy ki milyen származású. A kisebbségre vissza térve én nem érzem veletek szemben magam kisebbségnek érd el te is azt amit én cigány lettemre akkor beszélhetünk .Én nem akarok senkit bántani de azt sem hagyom hogy engem vagy a családom helyzetét valaki veszélybe hozza vagy egyáltalán bármelyik cigányét itt Feldebrőn. érted kis öcsém?

hurkás 2010.12.14. 10:07:40

Amint az több post-ból is kiderült elég sokan olvassák az oldalt. Kérdem én, senki nem akar hozzászólni semmihez? Senkinek nincs véleménye semmiről? Emberek! Ha már máshol nem mertek véleményt mondani, hát itt megtehetnétek! Így sajnos mindig csak bojgo úr hozzászólásait olvashatjuk, ezáltal kicsit egyhangúvá válik a dolog. Szóval hajrá!

éti 2011.01.03. 11:57:17

Ne hagyd magad Lajos!

éti 2011.01.03. 11:58:26

Jó a blog címe: "Debrő, ahol kiütnek a divatból"

Hol ki?Kit?xxDDD.
süti beállítások módosítása