Rókák....

2011.11.15. 18:36

Nos mivel a statisztikák mutatják, hogy még mindig olvasnak minket, és nagyon elegem van így hát:

 

Hétfő reggel 4:30...

Kilépek a házból, kinyitom, majd bezárom a kaput. Hideg van, így hát összehúzom magam, a mozgásból nyerve egy kis melegséget. Sietek a buszomhoz, hogy elvigyen dolgozni, kissé késésben vagyok. 30 métert haladhattam, többet nem, mikor is egy nagyobbacska tacskó méretű állat a járdáról lelép az útra majd megáll velem szemben, és engem néz. Hunyorítok (korán reggel van, és hétfő is), majd felvilágosodok! Egy róka néz rám! Elsőre fel sem fogom, de automatikusan dobbantok a lábammal, hátha megijed, és elfut. De nem! Dobbantok még egyet majd rá is kiabálok, hogy takarodjon az utamból, erre szalad el a dombtetőn lévő ikerház előtti zsákutcába. Na mondom fasza, megúsztam mehetek dolgozni, nem is foglalkoztam vele.

 

Kedd reggel 4:30...

Szintén melóba indulás. Fáradtan, nyűgösen, de elindulok. Eszembe jut a tegnapi rókás eset, és csodák csodája, az ismét ott van, csupán annyiból más a helyzet, hogy most nem állt meg szemezni, hanem egyből elfut, na de merre! kifelé a főút felé!

 

Kedd délután 5 óra után...

Itthon elmesélem történetemet, majd ezt hallom:

Kettő róka is van a faluban, ráadásul valahol az öregotthon környékén tanyázhatnak, legtöbbször ott látták őket, és fényes nappal is úgy közlekednek az úton járdán, mintha Pista bácsi menne el a boltba!

S mindezt mihez van legközelebb??? Na mihez, hát az iskolához!!!!!!!!!

Na kérem szépe, én megértem, hogy nem lehet őket falun belül lelőni, de ha már ennyire bemerészkedtek mégiscsak kéne tenni ellene valamit. Pláne ha veszettek. Én még lehet, hogy megbírom védeni magam egy jól irányzott acélbetéttel, de mondjuk egy 2 osztályos kislány vagy kisfiú nem hinném, hogy sokat tudna tenni egy róka ellen, mikor a gyermek ráfordulna a zebrára, egy ilyen állat meg nekifutásból harapja lábon. Többektől halottam ma délután mikor hazaértem, hogy mint egy házi macska, ami megy a szomszéd macskához, olyan nyugodtan közlekedett reggel fél 8kor az egyik róka az Aba út környékén.

 

Tessék kitenni egy pár csapdát, annyian mondják itt magukat vadásznak a faluban, egy kicsit össze kéne fogni, mert  ha mára Lukács útra bemerészkednek, az elég meredek.

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr873385487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rókakígyó 2011.11.27. 18:26:29

még egy róka:) vagy kettő

Rókakígyó 2011.11.27. 18:27:59

kígyók nincsenek? A faluban elő rókák nem annyira kívánatosak, de ha nem lehet tőlük szabadulni a veszettség elleni szérumot be lehet nekik adni.

tavig 2011.12.18. 18:10:18

Kígyókkal nem nagyon találkozom, és nem is halottam róluk...
süti beállítások módosítása