Komment érkezett

2012.01.08. 16:54

Igazából nem is komment érkezett az egyik postra, hanem egy elég érdekes esemény közlése kerül ki a blogunkra bali10 billentyűzetéből...

 

Tisztelt olvasók!

Én nem Feldebrői lakos vagyok de úgy gondolom hogy meg kel tudjátok hogy Feldebrőn mien Orvosotok van. Ugyan is 2012.01.04 napján a kislányom beteg volt és a verpeléti ügyeletet kellet ki hívnom az ügyeletes orvos az DR. Dr. Ferenc volt azt tudni kell hogy a vizsgálatnál ital szagot éreztem rajta de ami a leg főbb az az hogy injekciót adott a 4 éves kislányomnak ami tragikus halált is okozhatott volna ugyan is az injekciót üresen adta be magyarul semmi nem volt a frecskendezőben. Én ekkor szóvá tettem neki amire úgy reagált hogy gyorsan el rakta a tűt és a frecskendezőt . A kislányomnak fel pufadt az egész combja. Másnap a házi orvosunkhoz vittem a lányomat Kálban aki tályékoztatot hogy a szurit ráadásul olyan hejre szurta amitől le is bénulhatott volna. aekkor én a rendőrséghez fordultam jelenleg a Füzesabonyi Rendőr Kapitányság Bünügyi osztály Felderitőalosztályán van az ügy. ha minden igaz akkor vagy szándékos emberölési kisérlet vagy gondatlanságból el követet emberőlési kisérlet is lehet.Sajnos hogy ijen orvosok is vannak.

Illetve közölném bojgo10 válaszát is:

 

Hát ez baj erre nem tudok mit mondani

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr293528967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hurkás 2012.01.09. 15:45:42

Csak egy vélemény:
Nem tudom elképzelni azt, hogy valaki egész életét orvoslással tölti, majd bead valakinek egy fecskendő levegőt...
Szeretnék pártatlan maradni ugyanis nem ismerem a sztorit, de ez elég hihetetlen számomra, mondom ezt úgy hogy idén már 27 éve járok hozzá.

lordeddardstark 2012.01.10. 17:29:44

Sajnálatos, hogy ilyen (elnézést: 'ijen') kommentek leközlésre kerülnek ezen a blogon.
Aki feltételezi, hogy egy több mint 30 éve praktizáló orvos szándékosan nem ad be semmit egy kisgyereknek, az vagy nagyon rosszindulatú, vagy súlyos mentális problémákkal küzd.

Nem árt utána nézni, ilyen súlyos vádak előtt annak is, mennyi is egy kisgyermeknek adható dózismennyiség a legtöbb gyógyszernél: legtöbbször a milliliter töredéke. Ha teli fecskendőt várt egy pici babánál a dühös Apuka, az lett volna csak az "emberölési kisérlet".

bojgo10 2012.01.11. 09:24:00

Egyet értek az előttem szólóhoz én sem hiszem hogy szándékosan üres injekciót adott volna . Szerintem is meg kéne gondolni a feljelentőnek hogy mit tesz mert ezek súlyos vádak.
süti beállítások módosítása