...folytatva

2010.09.22. 16:31

az előzőhöz kellett volna írnom, de elfelejtettem. új postnak sem rossz. egy kis "mese":

 

-sokat járok a környéken, mint az egyszeri juhász. találkoztam egy kápolnai ismerősömmel, aki érdekes dolgot mesélt: "hallom ám, hogy az egyik tanárunk indul nálatok. oszt tudod-e, hogy nálunk meg fegyelmi eljárás folyik ellene?" -mondtam én, hogy fogalmam sem volt róla, nem is firtattam. de elgondolkodtam, vajon ki lehet? lénárt nem tanít. arról az erikáról nem tudok semmit. kelemen nem tanít. akkor gecse az?

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr972315646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása