Napi vicc

2010.11.02. 18:29

 A nyuszika megy az erdőben, találkozik az öszvérrel:

 

- Én vagyok a nyuszi. Hát te ki vagy?
- Én vagyok az öszvér.
- Az meg mi?
- Apám ló volt, anyám szamár.
Megy tovább a nyuszika, találkozik a farkaskutyával:
- Én vagyok a nyuszi. Hát te ki vagy?
- Én vagyok a farkaskutya.
- Az meg mi?
- Apám farkas volt, anyám kutya.
Megint megy tovább a nyuszika, zümmögést hall a feje felett:
- Én vagyok a nyuszi, hát te ki vagy?
- Én vagyok a lódarázs.
A nyuszi eltöpreng, majd megszólal:
- Na, menj a fenébe!


Szerző: trewbrch

Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr82415797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása