Again

2010.12.01. 16:28

Háááát szerbusztok emberek :) Visszatértem ha nem is sok Post erejéig de mivel ez engem is érint muszály volt...

 

Amint látom a falu megint a fiatalok életével foglalkozik :S ejj ejj az unalom mit tesz, na meg az írígység...TeviG nem akarlak bántani de sztem körübelül még egy jó darabig mi leszünk az aljanépe a falunak, ugyanis mi kimerünk így vagy úgy állni a szemléletünk mellett, és ez nem tetszik eggyes embereknek.Én saját magam hallottam olyanokat a faluban, hogy miért lépek fel a tempolmban és miért olvasok vasárnaponkét, mikor nem is járok ide!!! Na ehez annyit tudok szólni:

1.pont: Azért nem járok ide, mert sajnálatos módon olyan illetők lepik meg, akik csak másokrol tudnak pletykálni a mise alatt.

2.pont:Gyöngyösre járok, egy sokkal BARÁTSÁGOSABB és KEDVESEBB közösségbe!! akiknek nem az a céljuk hogy lyukat fúrjanak a másik ember oldalába a mise alatt.

3.pont:Aki eme dolgokat terjesztette, hogy én randalírozok stb.. akkor az  nézze meg a saját szemével a videó felvételeket ha annyira állítja,hogy van. Illetve lehetőség szerint ne velem és másokkal foglalkozzon.Ha kell a saját szemébe is elmondhatom ha már ő nem merte.

4.pont:Szerintem örülnie kellene,hogy eggyáltalán vannak olyan fiatalok még ha az ünnep miatt is de elmennek és résztvesznek benne, mert fontosnak érzik!!!!!!!

5.pont:Nem tudom mi volt ennek a célja ,de annyi biztos elérte!!!Mivel mi, akik fellépünk és olvasunk mi már a jövőben és soha többett nem veszünk részt ilyenben és majd meglátjuk ki áll majd ki!!!!"sztem senki mert ezek csak pletykálni tudnak és a Tisztelendő Urat bántani..de ez más téma erröl is fogok írni"

 

Szóval annyi a lényeg akinek nem tetszik, hogy itt élünk Feldebrőn az Szóljon és lekakiljuk :D ugyanis ha vannak ilyen emberek " ha ember" mi átfogunk rajtuk látni és Propagandát fogunk indítani.na erröl ennyit..

PÁPÁ Feldebrő ill Olvasók.--->holnap jövök a köv témával:))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr692486345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása