komment part1

2010.11.15. 12:26

 a hétvégi kommentekből válogattunk:

BaRacK: 

@bojgo10: Bocs tudtommal Feldebrőn nincs fő tér!Hol is lesz az a gyülés? A piac téren talán?
BaRacK:Jobbikosok is lesznek a bulin?
Marci28: ez mekkora vicc nem értem miért kell a cigányoknak mindig a viszályt szítani.Ha jól hallottam akkor a feldebrő meletti faluban verpeléten sokkal több roma él mint a ti kis falutokban.Akkor miért nem verpeléten tartják meg azt a gyülekezetet.Szerintem ha a feldebrői romák anyira akarják akkor megtudják oldani ,hogy oda menjenek.Ha mégsem akkor a falud adjon nekik egy kis buszt ami természetesen a falué de megoldja hogy lejussanak verpleétre.Egyébként igaza van polgármesterúrnak ,hogy nem engedi a művelődési házban ezt meg csinálni. ha anyira akarják terjeszteni a hitet akkor járjanak el templomba, vagy béreljék ki a plébániát.De szerintem a szomszéd falu jobb lenne.Butaság bolhából elefántot csinálni.
Marci28: szint úgy egyet értek az előttem szólókkal ;)
bojgo10: Üzenem Sárga túlinak és Hurkásnak hogy nekik is olyan látásuk legyen mint nekem és akkor meg nézem hogy ők hogyan tudnának írni. egyébként szívesen át adom a Pálinkafőzőt nekik és boldoguljanak. ja de ha ök is felfednék magukat akkor szívesen meg kérném őket hogy segítsenek a felújításban. egyébként el hihetik hogy nem csak a romákért akarunk dolgozni egységesen a fiatalokét egy patkány lukba nem lehet programokat szervezni. Szőcsi Lajos

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr482449890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása