kommentek part2

2010.11.15. 16:31

 a folytatás:

bojgo10: 

Túlinak és Hurkásnak. 
Én szívesen látlak benneteket és ha tényleg áldoznátok rá időt az nagyon jó de akkor kellene szerezzetek legalább 2.millió Ft ot is a fel újításra. Cigány vagyok de hűje nem és akkor beszélhetünk ha nektek is legalább 20 év politikai múltatok lesz. amíg ti Feldebrőn a hülyeségetekkel vagytok el foglalva én addig azon dolgozom hogy mit tehetnénk a fiatalokért. egyébként túrát szervezünk Dec. 4 re szívesen látunk a csapatba és kérlek hogy fedd fel magad mert szívesen le ülnék veled tárgyalni dolgokról. Szőcsi Lajos
bojgo10: Köszönöm az előttem hozzászólónak nagyon jól látja a helyzetet de én nem vagyok az a típus aki könnyen megadja magát. Sokan örülnek a mai napnak mert a Média nem bírt a mai napon jelen lenni de úgy néz ki hogy, a napokban be pótolják a ki maradást. nem félek attól hogy nem érek célt én csak a törvény adta lehetőséget akarom meg kapni semmi mást. Egyébkén az Önkormányzati Miniszter felé is jeleztem a Tel. Önkormányzat hozzá állását. én úgy gondolom hogy elégvolt már a hatalom vágyók kisded játékaiból mindent el követek hogy ne Csóucseszkú ként uralja néhány ember a Falu lakosait. főként a romákat. Én hajlandó vagyok kompromíszumot kötni a Polgármesterrel
bojgo10: További fejlemények egyébként a jövő héten várhatók. mert a segítséget nyújtó Állami szervek a jövőhét folyamán lépéseket tesznek.

Szőcsi Lajos CKÖ elnök

 

A bejegyzés trackback címe:

https://debro.blog.hu/api/trackback/id/tr642449899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása